BRANDEKOR Sp. z o.o. Pracownia reklamy i dekoracji, 45-839 Opole, ul. Technologiczna 4 (Park Naukowo-Technologiczny), tel.: +48 880 881 882, +48 729 910 086, biuro@brandekor.pl
“Zaskoczenie jest kwintesencją mojego życia” napisał Jeffrey Ford w swej powieści Fizjonomika.
Większość z nas jest znudzona, zmęczona, a czasami nawet drażni nas wszechobecny, otaczający natłok przekazów reklamowych w różnej formie: kasetony, banery, plakaty, ulotki... Czasami wydaje się nam, że czytają je tylko projektujący graficy - a i to chyba nie zawsze.
"Wszyscy tylko ten LOVE i LOVE..." powiedział do nas jeden z klientów. Faktycznie, napisy LOVE stały się bardzo popularne i lubiane. Ich zastosowanie to głównie wesela, jednak zdarzały się także inne okoliczności, jak walentynki, zaręczyny, lub romantyczna sesja zdjęciowa. Zauważyliśmy jednak, że są jeszcze inne znaki, które mają spory potencjał. To cyfry, duże, podświetlane, dekorujące urodziny, jubileusze, rocznice, czy inny event (iwent) często biznesowy. Warto zauważyć, że o ile wesele ma się raz w życiu (chociaż i to nie jest już normą), tak urodziny są każdego roku. Jakież to daje możliwości! Każdy klient może do nas powracać co rok!
Oczywiste jest, że osobom prowadzącym firmę zależy na jak największej sprzedaży swoich produktów i usług. Mniej oczywiste jest, że istnieją pewne aspekty, działania i detale, których umiejętne wykorzystanie może taką sprzedaż efektywnie zwiększyć.
O czym więc warto pamiętać przygotowując ofertę lub kontaktując się z Klientami?
Bardzo przydatną umiejętnością jest dopasowanie stylu rozmowy/pisma do Klienta.
W kategorii podświetlanej reklamy aptecznej mamy Państwu wyjątkowo dużo do zaoferowania. Nie dość, że oferta dotyczy różnorodnych produktów, to jeszcze każdy z nich możemy wykonać w różnych wymiarach i w wielu wersjach — tak, by dany produkt w jak największym stopniu spełniał Państwa oczekiwania i zapotrzebowanie.
Nie wszyscy nasi Klienci są świadomi ogromu możliwości, które dostępne są u nas w zakresie reklam dla aptek, dlatego warto wziąć pod lupę ten typ produktów.
Jedną z najbardziej charakterystycznych form reklamy tej kategorii są krzyże apteczne.
Szyld reklamowy — niby zwyczajny produkt jakich wiele, który można łatwo zakupić w celu dekoracyjnym i informacyjnym dla swojej działalności. A jednak jego nabycie może okazać się procesem bardziej złożonym i angażującym, niż przeciętne kupno gotowego produktu z półki sklepowej. Oczywiście, można reklamę kupić na szybko, bez zagłębiania się w temat. Ale można też podejść do tego w taki sposób, że... gdy spojrzy się na wiszący świecący, gotowy szyld — poczuje się słodką satysfakcję, że jest to dzieło w pełni przemyślane, będące owocem maksymalnego wykorzystania możliwości i pomysłu danego zlecenia.
Zapraszamy do przeczytania drugiej części poradnika, w którym podpowiadamy jak dobrze wybrać i na co zwrócić uwagę podczas zamawiania reklamy.