BRANDEKOR Sp. z o.o. Pracownia reklamy i dekoracji, 45-839 Opole, ul. Technologiczna 4 (Park Naukowo-Technologiczny), tel.: +48 880 881 882, +48 729 910 086, biuro@brandekor.pl
Litery 3D podświetlane LED to nie tylko efektowna reklama, lecz przede wszystkim ogrom możliwości i wariantów mający swoje zalety i wady. Osobie spoza branży, łatwo pogubić się w tej dziedzinie, dlatego przygotowaliśmy praktyczne zestawienie, w formie tabelki, podstawowych informacji o świecących znakach przestrzennych.
Mamy nadzieję, że dzięki takiemu porównaniu zyskają Państwo najważniejszą wiedzę o możliwościach, zaletach i ograniczeniach reklamy świetlnej 3D LED, co pozwoli na łatwiejsze i szybsze dokonanie optymalnego wyboru przy zakupie reklamy.
Zapraszamy do lektury kolejnej części naszego poradnika, w którym staramy się pomóc w prawidłowym wyborze i przygotowaniu się do zakupu reklamy. W dzisiejszym odcinku weźmiemy pod lupę...
|
Dość często otrzymujemy zapytania o wykonanie reklamy lub tablicy zawierającej tylko nazwę firmy. Jako producent reklam oczywiście możemy zrealizować takie życzenie Klienta, ale warto zastanowić się, czy nazwa własna zawsze trafi z odpowiednią mocą do przechodnia i uświadomi mu, czym dokładnie jest reklamowane miejsce, które ów przechodzień właśnie mija...? |
Sprzedawca-amator sprzedaje produkty. Sprzedawca-profesjonalista – zaspokaja potrzeby i rozwiązuje problemy. To całkowicie inne podejście.
“Zaskoczenie jest kwintesencją mojego życia” napisał Jeffrey Ford w swej powieści Fizjonomika.
Większość z nas jest znudzona, zmęczona, a czasami nawet drażni nas wszechobecny, otaczający natłok przekazów reklamowych w różnej formie: kasetony, banery, plakaty, ulotki... Czasami wydaje się nam, że czytają je tylko projektujący graficy - a i to chyba nie zawsze.
"Wszyscy tylko ten LOVE i LOVE..." powiedział do nas jeden z klientów. Faktycznie, napisy LOVE stały się bardzo popularne i lubiane. Ich zastosowanie to głównie wesela, jednak zdarzały się także inne okoliczności, jak walentynki, zaręczyny, lub romantyczna sesja zdjęciowa. Zauważyliśmy jednak, że są jeszcze inne znaki, które mają spory potencjał. To cyfry, duże, podświetlane, dekorujące urodziny, jubileusze, rocznice, czy inny event (iwent) często biznesowy. Warto zauważyć, że o ile wesele ma się raz w życiu (chociaż i to nie jest już normą), tak urodziny są każdego roku. Jakież to daje możliwości! Każdy klient może do nas powracać co rok!
Oczywiste jest, że osobom prowadzącym firmę zależy na jak największej sprzedaży swoich produktów i usług. Mniej oczywiste jest, że istnieją pewne aspekty, działania i detale, których umiejętne wykorzystanie może taką sprzedaż efektywnie zwiększyć.
O czym więc warto pamiętać przygotowując ofertę lub kontaktując się z Klientami?
Bardzo przydatną umiejętnością jest dopasowanie stylu rozmowy/pisma do Klienta.
W kategorii podświetlanej reklamy aptecznej mamy Państwu wyjątkowo dużo do zaoferowania. Nie dość, że oferta dotyczy różnorodnych produktów, to jeszcze każdy z nich możemy wykonać w różnych wymiarach i w wielu wersjach — tak, by dany produkt w jak największym stopniu spełniał Państwa oczekiwania i zapotrzebowanie.
Nie wszyscy nasi Klienci są świadomi ogromu możliwości, które dostępne są u nas w zakresie reklam dla aptek, dlatego warto wziąć pod lupę ten typ produktów.
Jedną z najbardziej charakterystycznych form reklamy tej kategorii są krzyże apteczne.