W razie zainteresowania produktami podobnymi do prezentowanych na tej stronie, zapraszamy do przesłania zapytania o niezobowiązującą wycenę.
Zakup dużej reklamy to zawsze w jakimś stopniu inwestycja, wydatek, a jednocześnie urzeczywistnienie własnej koncepcji, planu, pomysłu. Jak więc kupić, żeby nie żałować? A co jeśli zamówiona reklama nie spodoba się zamawiającemu?
Po pierwsze, nie dopuszczamy do takiej sytuacji. Kluczowym etapem współpracy, który zapobiega takiemu problemowi, jest dokładne omówienie zlecenia, jego możliwości, z uwzględnieniem wszystkich szczegółów oraz ewentualnych ograniczeń technicznych. Nasi specjaliści wypytają o wytyczne, pomogą z projektem, doradzą optymalne rozwiązania. Dopiero po pełnej akceptacji projektu otrzymanej od Klienta, przechodzimy do produkcji reklamy.
Po drugie, w przypadku planowania dużej reklamy składającej się z wielu liter czy osobnych komponentów, polecamy proste a bardzo praktyczne rozwiązanie. Polega ono na dokonaniu najpierw małego zakupu – jednej litery lub prototypu – a dopiero potem całego napisu czy wielu sztuk danego produktu (jak w przypadku sieci sklepów czy punktów). Koszt pierwszego zakupu wliczany jest na poczet ceny całej dużej reklamy. W ten sposób Klient ma możliwość dotknąć, zweryfikować i przetestować jakość i efekt naszej pracy. Przekonuje się, jak wyglądać będzie reszta dużej reklamy.
Dokładnie taką drogą podążył nasz Klient KLER S.A., zamówiając u nas testowo najpierw literkę "K" z plexi złotej lustro, podklejonej plexi bezbarwną, z podświetleniem LED od tyłu (efekt HALO). Znak zamontowaliśmy na sklejce za pomocą dystansów montażowych. Efekt końcowy tego zamówienia okazał się satysfakcjonujący, co stało się kluczem do zamówienia całego logo o takim stylu, jak również dodatkowo innych elementów reklamowych niepodświetlanych do wewnątrz.
Polecamy to bezpieczne i rozsądne podejście do zamawiania reklam, zwłaszcza gdy zlecenie bazuje na łączeniu różnych technologii, kolorów, efektów itp., przez co nie zawsze łatwo jest sobie wyobrazić efekt końcowy takiej kombinacji. Ponadto takie rozwiązanie jest okazją do poznania sposobu naszej pracy, metod działania, co może być kluczem do nawiązania długofalowej i ciekawej współpracy!