W razie zainteresowania produktami podobnymi do prezentowanych na tej stronie, zapraszamy do przesłania zapytania o niezobowiązującą wycenę.
Europell Group sp. z o.o. to firma zajmująca się produkcją oraz handlem skór tapicerskich i galanteryjnych, która zwróciła się do nas z zapotrzebowaniem na reklamę podświetlaną od tyłu.
Ze względu na dość złożony projekt logo, zrealizowaliśmy reklamę Europell w postaci okrągłego jednolitego nośnika, o średnicy 60 cm, z wykorzystaniem eleganckiego czarnego dibondu matowego.
Jakie są największe zalety reklam podświetlenych od tyłu?
Nie każdy logo nadaje się na podświetlenie efektem HALO. Przeważnie realizowane są w tej technologii prostsze projekty lub napisy składające się z większych, osobnych znaków. Jednak nie poddajemy się łatwo i naszym Klientom zawsze staramy się doradzić możliwie najlepsze rozwiązanie lub alternatywne ciekawe opcje. W przypadku podświetlenia od tyłu, ratunkiem dla bardziej złożonych projektów może być wpisanie ich w koło, elipsę lub prostokąt i wykonanie w postaci jednolitego nośnika reklamowego – tak jak prezentowany na zdjęciach przykład Europell.