PL | DE
Litery podświetlane od tyłu (z efektem HALO)Kaseton przestrzenny (exclusive)Znaki aptecznePrezenteryKasetony i inne elementy graficzne 3D (przestrzenne), podświetlane LED, LeuchtkästenKrzyże apteczneLitery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDObrazy drukowane na płótnieEkspozytory, prezentery, stojaki, kieszenie na ulotki, podstawki z plexi, wizytowniki, cenówkiLitery podświetlane od tyłu (z efektem HALO)Kaseton przestrzenny (exclusive)Reklama przestrzenna ze styroduruLitery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDKasetony z plexiDekoracje przestrzenne (wystrój wnętrz)Litery podświetlane od tyłu (z efektem HALO)Litery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDKasetony z płyty typu dibondReklama przestrzenna ze styroduruKasetony kwadratowe (CUBE) z plexiDisplaye, lampki dla dzieciLitery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDReklama przestrzenna ze styroduruKasetony montowane pod kątem 90 stopni do ściany (semafory)Litery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDTabliczki dekoracyjne i informacyjneEkspozytory, prezentery, stojaki, kieszenie na ulotki, podstawki z plexi, wizytowniki, cenówkiLitery podświetlane od tyłu (z efektem HALO)Litery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDEkspozytory, prezentery, stojaki, kieszenie na ulotki, podstawki z plexi, wizytowniki, cenówkiKasetony z płyty typu dibondLitery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDSzablony malarskieLitery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDReklama przestrzenna ze styroduruSzablony malarskieKaseton przestrzenny z plexi OKRĘGI (ROUND)Litery 3D (przestrzenne) z plexi, podświetlane LEDSzyldy, tablice reklamoweKasetony z płyty typu dibond z przestrzennym napisemSzablony malarskie
NASZE REALIZACJE
Dekoracje ścienne
BRANDEKOR 
Pracownia reklamy i dekoracji 
Producent reklam świetlnych, znaków przestrzennych,
szablonów malarskich, dekoracji podświetlanych,
naklejek magnetycznych i wielu innych produktów ozdobnych.

  ul. Technologiczna 4 (budynek/brama 3)
45-839 Opole
tel.: +48 880 881 882
 
Aukcje allegro
CHCĘ REKLAMĘ - ALE JAKĄ KONKRETNIE?

 Zapraszamy do przeczytania pierwszego artykułu z serii jak wybrać i na co zwrócić uwagę zamawiając reklamę.

Szyld reklamowy niby zwyczajny produkt jakich wiele, który można łatwo zakupić i ozdobić nim swoją działalność. A jednak jego nabycie może okazać się procesem bardziej złożonym i angażującym, niż przeciętne kupno gotowego produktu z półki sklepowej. Oczywiście, można reklamę kupić na szybko, bez zagłębiania się w temat. Ale można też podejść do tego w taki sposób, że... gdy spojrzy się na wiszący świecący, gotowy szyld poczuje się słodką satysfakcję, że jest to dzieło w pełni przemyślane, będące owocem maksymalnego wykorzystania możliwości i pomysłu danego zlecenia.

Ta druga opcja wymaga pewnej wiedzy i przebrnięcia przez szereg decyzji dotyczących m.in. wielkości, technologii, efektów, treści, kolorystyki planowanej reklamy. Mogą tu pojawić się liczne pytania, wątpliwości lub warunki - lecz niech nie będą one zniechęcające, ponieważ kontaktując się na tym etapie z nami, służymy wszelką pomocą i wsparciem.

Przy wieloletnim doświadczeniu w branży reklamowej nabyliśmy sporo ciekawych spostrzeżeń na temat procesu planowania i zamawiania produktów, które można znaleźć w naszej ofercie. Ze strony potencjalnych Klientów dostrzegamy tu pewne powtarzające się wątki (pytania, zachowania, błędy, wątpliwości), które niepotrzebnie wydłużają proces współpracy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

Postanowiliśmy zgromadzić takie najważniejsze informacje, porady i ciekawostki w postaci kilkuczęściowego artykułu. Mamy nadzieję, że okaże się on dla naszych szanownych Klientów miłą ciekawostką i atrakcyjną pomocą w sprawnym zaplanowaniu i zamówieniu reklamy.

 

część 1:
CHCĘ REKLAMĘ  ALE JAKĄ KONKRETNIE?


Gdy pojawia się pomysł lub zapotrzebowanie na reklamę, w pierwszej kolejności należy zastanowić się nad wyborem jej odpowiedniej formy.

Reklama” to pojęcie bardzo ogólne. Są przeróżne typy reklam. Za produkt reklamowy można uznać zarówno wielki, przestrzenny szyld na budynku, jak i małą wydrukowaną wizytówkę. Najważniejsze rozróżnienie należy rozpocząć od tego, czy ma to być reklama przestrzenna (np. napis 3D, kaseton, tablica), czy reklama na bazie usługi poligraficznej (np. banner drukowany, wizytówka).

Skupiając się na reklamie zewnętrznej, następny ważny podział produktów reklamowych dotyczy tego, czy reklama ma być podświetlana, czy nie musi świecić.

Przesyłając krótkie ogólnikowe zapytanie o „wycenę reklamy” to tak, jakby przyjść do sklepu spożywczego i powiedzieć „Chcę kupić jedzenie”. „Ale jakie?” automatycznie sypnie pytaniami sprzedający - „Pieczywo? Mięso? Słodycze? Warzywa? Owoce? ... Jeśli pieczywo to chleb, bułki? Małe, duże? Ile?” itd.

Natomiast gdy wejdzie się do sklepu z konkretną informacją „Proszę o dwie duże bułki i jedną czekoladę.”  to i sprzedawca zadowolony, i cała transakcja przebiega sprawnie.

Typów reklam jest na tyle dużo, że jako agencja reklamowa nie wszystkimi się zajmujemy. Wychodząc naprzeciw pytaniom „jakich zleceń się podejmujemy, a jakich nie”, poniżej prezentujemy listę produktów z naszej specjalizacji. Jednocześnie lista ta stanowi szczegółową prezentację różnych form reklam, która może okazać się pomocą w wyborze technologii i wariantu dla planowanej nowej reklamy. Kolorem zielonym oznaczone są pozycje, które są naszą specjalnością. Kolorem czerwonym informujemy, że tego typu tematów nie podejmiemy.

 

Reklama zewnętrzna podświetlana LED:

  • litery 3D z plexi (świecące fronty i boki) - to jedna z naszych głównych specjalności
  • litery 3D z bokami z giętej taśmy aluminiowej (świecą tylko fronty) - jak najbardziej wykonujemy, wyróżniamy się posiadaniem automatycznej wyginarki CNC taśm typu 3DSYSTEM
  • litery podświetlane od tyłu (efekt HALO) - wykonujemy zarówno w wersji 2D, jak i 3D
  • kasetony z dibondu zaginanego na boki (na reklamie świecą tylko frezowane treści)
    • w wersji standardowej - treści świecące płaskie
    • w wersji wypukłej - treści świecące wypukłe 10mm
    • jednostronne
    • dwustronne
  • kasetony z plexi (reklama świeci całą powierzchnią)
    • prostokątne
    • okrągłe lub modelowane (kształt niestandardowy)
    • CUBE (sześciany podświetlane)
  • krzyże i znaki apteczne
  • kasetony na bazie ramy aluminiowej (jednostronne, dwustronne, okrągłe) 
  • pylony reklamowe - czyli stojący szyld podświetlany lub niepodświetlany
  • neony szklane (na bazie rur neonowych) 
  • neon w postaci programowalnego panelu LED, wyświetlającego dynamiczną lub statyczną treść 

 

Reklama zewnętrzna niepodświetlana:

  • tablice reklamowe
    • płaskie
    • wypukłe
    • z literami 3D
  • reklama przestrzenna ze styroduru
    • styrodur surowy
    • styrodur malowany
    • styrodur malowany z licem plexi lub dibond
  • szablony malarskie - możemy na nich wykonać dowolne treści
    • z tworzywa sztucznego (PET 1mm, PCV 2mm)
    • magnetyczne (folia magnetyczna)
  • naklejki magnetyczne
  • reklama naścienna z wybranego materiału (np. plexi)
  • tabliczki informacyjne i oznaczenia
  • reklama ozdobna na uchwycie z kutego żelaza

 

Ekspozytory i prezentery:

  • gabloty z plexi
  • ekspozytor 3D podświetlany LED (np. na obuwie)
  • stojaki i kieszenie reklamowe z plexi - obecnie nie przyjmujemy już zleceń na tego typu produkty
  • systemy wystawiennicze, rollupy, potykacze, standy, prezentery - obecnie nie przyjmujemy już zleceń na tego typu produkty

 

Reklama wirtualna:

  • projekty graficzne
  • identyfikacja wizualna - projekt logo
  • banery internetowe, layouty
  • fotografia reklamowa
  • kampanie reklamowe
  • filmy reklamowe

Inne produkty reklamowe:

  • gadżety świetlne, lampki nocne grawerowane - posiadamy wiele atrakcyjnych wzorów do wyboru
  • obrazy - obecnie nie przyjmujemy już zleceń na tego typu produkty
  • gadżety, breloki, kubki, długopisy i inne... - obecnie nie przyjmujemy już zleceń na tego typu produkty

 

Mamy nadzieję, że powyższa lista najczęściej spotykanych form reklamowych pomoże każdemu wybrać odpowiedni produkt dla siebie. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu.

 

To tyle w pierwszej części naszego poradnika.
W następnej części przeanalizujemy najważniejsze fakty z zagadanienia: O CZYM PAMIĘTAĆ, PLANUJĄC ZAKUP REKLAMY?

 

Zobacz także:

 

Formularz kontaktowy

refresh

* - pola obowiązkowe