BRANDEKOR Sp. z o.o. Pracownia reklamy i dekoracji, 45-839 Opole, ul. Technologiczna 4 (Park Naukowo-Technologiczny), tel.: +48 880 881 882, +48 729 910 086, biuro@brandekor.pl
Kaseton reklamowy to przestrzenna, zamknięta forma reklamy podświetlanej, zazwyczaj stosowana na zewnątrz budynków. W zależności od sposobu montażu i ich widoczności dla odbiorcy kasetony reklamowe dzielimy na jednostronne i dwustronne inaczej nazywane semaforami. Najczęściej spotykany kształt kasetonów to prostopadłościan, choć obecna technologia i zasób materiałów umożliwiają ich tworzenie w praktycznie dowolnych kształtach przestrzennych. Rozmiar i kształt to nie jedyne różnice dlatego postaramy się przyjrzeć dokładnie różnym rodzajom kasetonów i porównać je pod wieloma względami.
Czy jesteś zadowolony z efektów prowadzonych działań marketingowych i poziomu sprzedaży? Jeśli tak, to gratulujemy serdecznie, bo tak prowadzona sprzedaż, to w dzisiejszych czasach nie lada sztuka! Jeśli nie, to zachęcamy serdecznie do szybkiego zweryfikowania swoich działań w oparciu o kilka uniwersalnych zasad marketingowych wymienionych poniżej. Być może w zasięgu ręki są znacznie większe możliwości i korzyści do wypracowania?
Litery 3D podświetlane LED to nie tylko efektowna reklama, lecz przede wszystkim ogrom możliwości i wariantów mający swoje zalety i wady. Osobie spoza branży, łatwo pogubić się w tej dziedzinie, dlatego przygotowaliśmy praktyczne zestawienie, w formie tabelki, podstawowych informacji o świecących znakach przestrzennych.
Mamy nadzieję, że dzięki takiemu porównaniu zyskają Państwo najważniejszą wiedzę o możliwościach, zaletach i ograniczeniach reklamy świetlnej 3D LED, co pozwoli na łatwiejsze i szybsze dokonanie optymalnego wyboru przy zakupie reklamy.
Zapraszamy do lektury kolejnej części naszego poradnika, w którym staramy się pomóc w prawidłowym wyborze i przygotowaniu się do zakupu reklamy. W dzisiejszym odcinku weźmiemy pod lupę...
Dość często otrzymujemy zapytania o wykonanie reklamy lub tablicy zawierającej tylko nazwę firmy. Jako producent reklam oczywiście możemy zrealizować takie życzenie Klienta, ale warto zastanowić się, czy nazwa własna zawsze trafi z odpowiednią mocą do przechodnia i uświadomi mu, czym dokładnie jest reklamowane miejsce, które ów przechodzień właśnie mija...? |
Sprzedawca-amator sprzedaje produkty. Sprzedawca-profesjonalista – zaspokaja potrzeby i rozwiązuje problemy. To całkowicie inne podejście.
“Zaskoczenie jest kwintesencją mojego życia” napisał Jeffrey Ford w swej powieści Fizjonomika.
Większość z nas jest znudzona, zmęczona, a czasami nawet drażni nas wszechobecny, otaczający natłok przekazów reklamowych w różnej formie: kasetony, banery, plakaty, ulotki... Czasami wydaje się nam, że czytają je tylko projektujący graficy - a i to chyba nie zawsze.