Rozumiemy, że wahania te dotyczą głównie reklam wykonywanych z warstwowej płyty aluminiowej typu dibond, który zyskał ogromną popularność jako materiał do budowy kasetonów. W przypadku tego pytania, nie ma odpowiedzi 0/1 Wszystko zależy od estetyki, otoczenia i efektu, który chce się osiągnąć. Oto krótkie zestawienie cech, którego celem jest ułatwienie wyboru.
Matowe wykończenie:
- eleganckie i stonowane – idealne, gdy stawia się na profesjonalizm.
- świetnie sprawdza się w jasnych przestrzeniach, gdzie dominują naturalne źródła światła.
- najlepszy wybór na płytę podkładową pod efekt HALO, ponieważ bardziej pochłania światło, przez co rozmycie poświaty świetlnej jest ładniejsze niż przy błysku.
Błyszczące wykończenie:
- intensywniejsze kolory i bardziej dynamiczny efekt.
- idealne dla reklam, które mają spotęgować efekt odbić i odblasków, charakterystycznych dla branży jubilerskiej.
- pasuje tam, gdzie delikatne odblaski światła dodają luksusowego charakteru.
Jeśli chodzi o inne cechy jak na przykład trwałość, to zarówno mat, jak i błysk są odporne na warunki atmosferyczne i łatwe w utrzymaniu. Niezależnie od wykończenia, zalecamy regularne czyszczenie, aby reklama zawsze wyglądała jak nowa.
Zapraszamy na nasze portfolio i doświadczenia, jak dobór wykończenia wpływa na finalny efekt reklamy.
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci wybrać najlepszą opcję!