Produkcja niepodświetlanej reklamy zewnętrznej obejmuje przede wszystkim:
- reklama przestrzenna ze styroduru
- szyldy, tablice reklamowe
- szablony malarskie
- magnetyczne szablony malarskie
- naklejki magnetyczne
- banery
Reklama, to określenie komunikacji perswazyjnej pomiędzy autorem, a odbiorcą, mająca na celu nakłonienie do odpowiedniego zachowania i myślenia. Nazwa wywodząca się z łacińskiego słowa reclamo, reclamare oznacza krzyczeć do kogoś. Reklama zewnętrzna zazwyczaj pełni funkcję medium wspomagającego kampanie reklamową, zlokalizowaną w miejscach o dużym natężeniu ruchu i skierowaną do lokalnych odbiorców. Dla niektórych biznesów o zasięgu lokalnym, reklama zewnętrzna jest podstawą ich działalności. Reklama zewnętrzna przyjmuje wiele form: od plakatów, bilbordów, przez szyldy, obiekty 3D po świecącą reklamę przestrzenną. W ostatnich latach jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się branż. Powstają nowe materiały i techniki modelowania, które dodatkowo łączy się na wiele sposobów, tworząc w ten sposób bardzo szeroką gamę produktów. Dla przykładu reklama przestrzenna ze styroduru posiada kilka form:
- reklama przestrzenna ze styroduru może być tynkowana, malowana, całkowicie stapiając się z elewacją i tworząc w ten sposób subtelną formę przestrzenną,
- lico reklamy ze styroduru wykleja się również innymi materiałami jak plexi czy dibondu, nadając im głęboki efekt przestrzenny w o wiele korzystniejszej cenie,
- produkty styrodurowe można kleić ze sobą nadając im wiele kolorów i podkreślając ich trójwymiarowy charakter, najczęściej efekt taki stosuje się do obrysu’ który może zrównywać się z licem, być wyższy lub głębszy w tym samym kolorze lub innym,
- ze względu na swą atrakcyjność cenową, coraz częściej jest materiałem wykorzystywanym również w napisach podświetlanych, nadając im efekt trójwymiarowości i dodatkowo pełniąc funkcję maskowania dla ledów.
Zapraszamy serdecznie do zobaczenia przykładowych realizacji.